נולד בהונגריה בשנת תרפ"ו, 1925.
במהלך המלחמה שהה בגטו, בדירות מסתור ובבית הזכוכית, והיה שותף למחתרת תנועות הנוער ולזיוף תעודות.
לאחר המלחמה היה ממובילי שיקום בני עקיבא בהונגריה.
עלה ארצה בשנת 1950, למד משפטים ושימש כמשפטן במשרד האוצר.
פעל להנצחת פעילות התנועה והיה שותף מרכזי להקמת בית העדות.